Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomoc Społecznej w Częstochowie, w tym: - budynek biurowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. P.O.W. 2 o powierzchni 1265 m2 wraz z terenem wokół budynku o powierzchni 1823 m2 - usługa sprzątania świadczona po godzinach pracy urzędu, z wyjątkiem gabinetów dyrektorskich, sali konferencyjnej oraz pokoju nr 205, zajmowanego przez Sekcję Kadr; pomieszczenia biurowe Rejonowego Zespołu Pomocy Społecznej nr 2 przy ul. Staszica 10 o powierzchni 663,19 m2 (w tym: część parteru, stanowiąca klatkę schodową i hol, piętro I, piętro II oraz poddasze) wraz z terenem wokół budynku o powierzchni 380 m2 - usługa sprzątania świadczona w godzinach pracy urzędu; pomieszczenia biurowe Rejonowego Zespołu Pomocy Społecznej nr 1 przy Alei Niepodległości 20/22 (część III i IV piętra) o powierzchni 661 m2 – usługa świadczona w godzinach pracy urzędu; pomieszczenia Sekcji ds. Świadczeń Społecznych i Zespołu Pomocy Osobom Bezdomnym i Grupom Wybranym przy ul. Nowowiejskiego 26 o łącznej powierzchni 258,88 m2 - usługa sprzątania świadczona w godzinach pracy urzędu; pomieszczenia biurowe Sekcji ds. Świadczeń Społecznych przy ul. Nowowiejskiego 15 o łącznej powierzchni 227,20 m2 - usługa sprzątania świadczona w godzinach pracy urzędu.


Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych usług (29kB) plik
Ogłoszenie o zamówieniu (62kB) plik
SIWZ (138kB) plik
Załącznik nr 1 - druk Oferta (39kB) plik
Załącznik nr 3 - Wykaz powierzchni i urządzeń sanitarnych przeznaczonych do sprzątania (82kB) plik
Załącznik nr 4 - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (27kB) plik
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (37kB) plik
Załącznik nr 6 - Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 (33kB) plik
Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (42kB) plik
Załącznik nr 9 - Wzór umowy (69kB) plik
Załącznik nr 8 - Wykaz wymaganych dokumentów (41kB) plik
Ogłoszenie o modyfikacji SIWZ (25kB) plik
Informacja o wynikach postępowania (32kB) plik

Wytworzył: Michał Zieliński (11 grudnia 2013)
Opublikował: zielinski_m (11 grudnia 2013, 13:27:25)

Ostatnia zmiana: zielinski_m (20 grudnia 2013, 16:02:58)
Zmieniono:

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 768

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij