Nabór na wolne stanowisko - Referent w Sekcji ds. Świadczeń Społecznych - pełny etat

Wymagania konieczne: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie co najmniej średnie c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. f) wiedza w zakresie przepisów : ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych Wymagania pożądane (dodatkowe): a) co najmniej 2-letni staż pracy w pracy przy świadczeniach rodzinnych, b) komunikatywność, c) umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, d) znajomość przepisów oraz pożądane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej, e) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a zwłaszcza programów do obsługi świadczeń rodzinnych, f) skrupulatność, g) terminowość w realizowaniu zadań, h) umiejętność logicznej interpretacji przepisów prawnych, i) umiejętność wnikliwej analizy dokumentów.


ogłoszenie o naborze (22kB) plik
ogłoszenie o unieważnieniu postępowania (12kB) plik

Wytworzył: Katarzyna Kowalczyk (5 lutego 2013)
Opublikował: wronski_d (5 lutego 2013, 11:42:10)

Ostatnia zmiana: mazniewski_m (12 lutego 2013, 15:42:16)
Zmieniono:

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 466

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij