Nabór na stanowisko - referent w Sekcji ds. Świadczeń Społecznych - pełny etat

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy Referent w Sekcji ds. Świadczeń Społecznych - pełny etat 1. Wymagania konieczne: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie: średnie lub wyższe c) co najmniej roczny staż pracy w pracy przy świadczeniach rodzinnych i funduszu alimentacyjnym, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. g) wiedza w zakresie przepisów : ustaw o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych 2. Wymagania pożądane (dodatkowe): a) komunikatywność, b) umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, c) znajomość przepisów oraz pożądane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej, d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a zwłaszcza programów do obsługi świadczeń rodzinnych, zaliczki alimentacyjnej, funduszu alimentacyjnego, postępowania wobec dłużników e) samodzielność, f) skrupulatność, g) terminowość w realizowaniu zadań, h) umiejętność logicznej interpretacji przepisów prawnych, i) umiejętność wnikliwej analizy dokumentów.


Ogłoszenie o naborze (23kB) plik
ogłoszenie o wynikach naboru (13kB) plik

metryczka


Wytworzył: Katarzyna Kowalczyk (13 grudnia 2012)
Opublikował: wronski_d (13 grudnia 2012, 09:52:40)

Ostatnia zmiana: mazniewski_m (22 stycznia 2013, 17:48:26)
Zmieniono:

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 845