nabór na nowo tworzone urzędnicze stanowisko pracy: inspektor ds egzekucji; pełny etat
1. Wymagania konieczne: a)obywatelstwo polskie, b)wykształcenie wyższe prawnicze, c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, e)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, f)znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i procedur administracyjnych, g)umiejętność obsługi komputera ( MS Word, MS Excel 2. Wymagania pożądane (dodatkowe): a)mile widziane doświadczenie zawodowe, b)samodzielność, c)skrupulatność, d)umiejętność prowadzenia negocjacji, podejmowania decyzji, e)umiejętność ustalanie priorytetów, f)terminowość w realizowaniu zadań, g)umiejętność interpretowania przepisów prawnych, h)umiejętność wnikliwej analizy dokumentów.
ogłoszenie - konkurs na stanowisko - inspektor ds. egzekucji (78kB)
ogłoszenie o wynikach naboru (43kB)
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Kowalczyk (28 sierpnia 2008)
Opublikował: wronski_d (28 sierpnia 2008, 15:08:28)
Ostatnia zmiana: mazniewski_m (16 października 2008, 14:26:12)
Zmieniono:
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 787