nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy - administrator - pełny etat
Wymagania konieczne: a)obywatelstwo polskie, b)wykształcenie wyższe -- preferowane informatyczne, elektroniczne co najmniej dwuletni staż pracy, c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, e)umiejętność obsługi komputera na poziomie administratora, f)znajomość budowy komputera na poziomie administratora-serwisanta, g)umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, h)znajomość systemów operacyjnych: klasy windows i linux - na poziomie administratorskim, i)umiejętność prowadzenia usług pomocy technicznej dla użytkowników, j)znajomość podstawowych pojęć z zakresu sieci komputerowych, k)znajomość języków programowania będzie dodatkowym atutem.
ogłoszenie - konkurs na stanowisko administratora (37kB)
informacja o wynikach naboru na stanowisko "administrator" (13kB)
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Kowalczyk (28 lipca 2008)
Opublikował: mazniewski_m (28 lipca 2008, 10:11:47)
Ostatnia zmiana: mazniewski_m (26 sierpnia 2008, 15:26:50)
Zmieniono:
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 777