Nabór na wolne stanowisko - Referent w Sekcji ds. Świadczeń Społecznych - pełny etat
Wymagania konieczne: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie wyższe c) co najmniej roczny staż pracy w pracy przy świadczeniach rodzinnych i funduszu alimentacyjnym, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. g) wiedza w zakresie przepisów : ustaw o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych 2. Wymagania pożądane (dodatkowe): a) komunikatywność, b) umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, c) znajomość przepisów oraz pożądane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej, d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a zwłaszcza programów do obsługi świadczeń rodzinnych, zaliczki alimentacyjnej, funduszu alimentacyjnego, postępowania wobec dłużników e) samodzielność, f) skrupulatność, g) terminowość w realizowaniu zadań, h) umiejętność logicznej interpretacji przepisów prawnych, i) umiejętność wnikliwej analizy dokumentów.
Ogłoszenie o naborze (24kB)
Wyniki naboru (22kB)
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Kowalczyk (26 czerwca 2012)
Opublikował: wronski_d (26 czerwca 2012, 14:00:07)
Ostatnia zmiana: mazniewski_m (23 lipca 2012, 07:34:32)
Zmieniono:
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 876