Nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy Referent w Sekcji ds. Świadczeń Społecznych - pełny etat

Wymagania konieczne: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie wyższe administracja c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. f) wiedza w zakresie przepisów : ustaw o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw


ogłoszenie o naborze (40kB) word
wyniki naboru (26kB) word

Wytworzył: Arkadiusz Solak (7 lutego 2014)
Opublikował: wronski_d (7 lutego 2014, 14:55:07)

Ostatnia zmiana: wronski_d (28 lutego 2014, 13:02:31)
Zmieniono:

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1456

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij